Pieslēgties

Lietošanas noteikumi

Versija: 1Publicēts: 04. jūnijā, 2024

VISPĀRĪGI NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

Spēļu pakalpojuma vispārīgi noteikumi un nosacījumi.

PAZIŅOJUMS!
Lūdzam rūpīgi izlasīt šos lietošanas noteikumus un nosacījumus, kā arī Paf Privātuma politiku. Tajos ir izklāstīti noteikumi un nosacījumi, kas jāievēro, izmantojot Spēļu pakalpojumu, un izskaidrots, kā Operators apstrādā un izmanto Tavus personas datus. 

Piekļūstot Spēļu pakalpojumam Operatora tīmekļa vietnē, Tu piekrīti šeit un privātuma politikā izklāstītajiem noteikumiem un nosacījumiem, kas ik pa laikam var tikt papildināti. TU PIEKRĪTI, KA PIRMS SPĒĻU OPERATORA NODROŠINĀTO PAKALPOJUMU IZMANTOŠANAS UZSĀKŠANAS TEV IR BIJUSI IESPĒJA IZLASĪT ŠOS NOTEIKUMUS UN NOSACĪJUMUS UN PIEKRIST TIEM. 

Noteikumus un nosacījumus lūdzam pārbaudīt ikreiz, kad apmeklē šo Spēļu pakalpojumu. Noteikumi un nosacījumi attiecas uz visiem Spēļu klientiem. 

Ja nevēlies uzņemties šī līguma un privātuma politikas saistības vai ja Tev vēl nav 18 (astoņpadsmit) gadu, vai ja Tev ir atņemta vai ierobežota rīcībspēja, Tu nedrīksti piekļūt Spēļu pakalpojumam un izmantot to, un Tev nekavējoties jāpamet šī vietne.

1. PUSES UN LĪGUMS

SIA Viensviens (turpmāk tekstā – “Operators”) ir Latvijā reģistrēta sabiedrība ar ierobežotu atbildību, reģistrācijas numurs 40103553212, juridiskā adrese 39 - 8 Dzirnavu iela, Rīga, LV-1010, Latvija.

Operators piedāvā personalizētu azartspēļu pakalpojumu tiešsaistē (turpmāk tekstā – “Spēļu pakalpojums”, kas publiski pieejams internetā ar licenci T-04 un A-67) saskaņā ar Latvijas Republikas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas izdoto licenci.

Spēļu pakalpojuma administrācija atrodas Ālandu salās, Eiropas Savienībā.

Spēļu klients ir privātpersona, kas sasniegusi 18 gadu vecumu, un ir reģistrēta un apstiprināta kā Operatora spēļu klients (turpmāk tekstā – “Spēļu klients”). Lai izmantotu Spēļu pakalpojumu, Spēļu klientam nepieciešams iemaksāt spēļu izdevumiem/likmēm paredzētos līdzekļus savā Spēļu kontā.

Šis līgums nosaka Operatora un Spēļu klienta darījumu attiecības laikā, kad Spēļu klients izmanto Spēļu pakalpojumu (turpmāk tekstā – “Līgums”). Katru reizi, pieslēdzoties Spēļu pakalpojumam, izmantojot savus pieslēgšanās datus, Spēļu klients apliecina, ka piekrīt šī līguma noteikumiem un nosacījumiem un tā izmaiņām, kā arī Operatora spēļu noteikumiem. 

No šī līguma izrietošās tiesības un pienākumi nav nododami trešajai pusei. Piemēram, Spēļu klients nevar nodot Spēļu kontu trešajai pusei vai piešķirt tiesības trešajai personai lietot savu Spēļu kontu (konts, kuru Spēlētājs ir reģistrējis pie Operatora). Neatkarīgi no iepriekš minētā, Operators patur tiesības nodot šo Līgumu uzņēmumam savā uzņēmumu grupā.

Operators patur tiesības izmantot apakšuzņēmējus.

Šī līguma un Operatora spēļu noteikumu neskaidrību gadījumā ievērojama šāda prioritāšu secība:

  1. Spēļu noteikumi;

  2. Līgums.

Spēļu noteikumi atrodami Spēļu pakalpojumā zem katras spēles.

Šis līgums ir sastādīts latviešu valodā un tulkots citās valodās. Gadījumā, ja versijas atšķiras, līgums, kas sastādīts latviešu valodā, prevalē. 

Šajā līgumā termins “Spēļu aktivitāte” nozīmē jebkuru individuālu ar spēlēm saistītu darbību, ko Spēļu klients veic Spēļu pakalpojumā.

2. SPĒĻU KLIENTA REĢISTRĀCIJA

2.1. REĢISTRĀCIJAS PRASĪBAS

Kā Operatora Spēļu klients var tikt reģistrēta jebkura fiziska persona, kas sasniegusi 18 gadu vecumu un kurai nav atņemta vai ierobežota rīcībspēja un kurai ir Latvijas personas kods un bankas konts, ar ko Operators veic maksājumu sadarbību.

Turklāt Spēļu klients garantē un apstiprina, ka

  • ir persona, kas sasniegusi 18 gadu vecumu;

  • ir rīcībspējīga persona;

  • nerīkojas citas personas vārdā un/vai interesēs;

  • nav no azartspēlēm atkarīga persona;

  • Spēļu kontā neiemaksā līdzekļus, kas iegūti noziedzīgā un/vai citā nelikumīgā veidā;

  • neveic noziedzīgas darbības tiešā vai netiešā saistībā ar Operatora Spēļu kontu.

Spēļu klients arī garantē un apstiprina, ka reģistrācijas brīdī ievadītā informācija ir pilnīga, pareiza un spēkā esoša. Spēļu klients pēc Operatora pieprasījuma papildina šo informāciju jebkurā brīdī klienta darījumu attiecību laikā. Spēļu klients apņemas informēt Operatoru par jebkādām savas personiskās informācijas, kontaktinformācijas vai bankas konta informācijas izmaiņām. Operators tiek rakstiski informēts par jebkādām vārda, lietotājvārda un/vai personas koda izmaiņām. Citu informāciju Spēļu klients var izmainīt Spēļu pakalpojumā. Spēļu klients nedrīkst izmantot Spēļu pakalpojuma lietotājvārdu vai iesauku, ko citi var interpretēt kā aizvainojošu, nepieklājīgu vai provokatīvu. Operatoram ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt šāda lietotājvārda vai segvārda maiņu.

Operators pēc informācijas saņemšanas no Spēļu klienta trīs darbdienu laikā pārbauda Spēļu klienta identitāti un pārliecinās, ka Spēļu klients nav pieprasījis iekļaušanu pašizslēgto spēlētāju sarakstā.

Operators patur tiesības pieprasīt Spēļu klientam apstiprināt savu identitāti, vecumu vai citu iesniegto informāciju, piemēram, ar kredītkaršu, fotogrāfiju vai identifikācijas dokumentu kopiju palīdzību un/vai identifikācijas verifikācijai var pieprasīt iesniegt papildinformāciju pēc Operatora ieskatiem. Operators patur tiesības ievākt, atjaunināt un apstiprināt informāciju ar trešās puses palīdzību. Operators patur šīs tiesības, kamēr ir spēkā darījumu attiecības ar klientu. Spēļu klienta atteikšanās tiek uztverta kā šī Līguma pārkāpšana.

Operators patur tiesības pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā un bez paskaidrojumiem noraidīt iesākto reģistrācijas procesu vai atzīt par spēkā neesošu pabeigtu reģistrāciju.

2.2. PERSONAS DATU REĢISTRĀCIJA UN APSTRĀDE

Spēļu klients sniedz piekrišanu savu personas datu reģistrācijai un saglabāšanai Operatora tiešsaistes klientu reģistrā. Šis apstiprinājums ietver tiesības Operatoram izmantot informāciju, kas savākta par Spēļu klientu saskaņā ar Privātuma politiku, lai varētu sniegt personalizētu Spēļu pakalpojumu. Šī informācija tiek izmantota arī neatļautas Spēļu pakalpojuma lietošanas un ar Spēļu pakalpojumu saistītu problēmsituāciju novēršanai un izmeklēšanai, kā arī – lai izpildītu Operatora likumiskos pienākumus un valsts iestāžu uzliktos pienākumus attiecībā uz klientiem un valsts iestādēm. Operators var ievākt, atjaunināt un pārbaudīt visu personas informāciju patstāvīgi vai izmantojot trešo pusi.

2.3. E-PASTA UN SMS ZIŅOJUMI

Operators var nosūtīt ar klienta darījumu attiecībām saistītus paziņojumus par Spēļu kontu, kā arī juridiska rakstura paziņojumus uz e-pasta adresi, ko Spēļu klients izmantojis, lai reģistrētos pie Operatora, un/vai īsziņas (SMS) veidā uz mobilā tālruņa numuru, ko Spēļu klients norādījis, reģistrējoties pie Operatora. Paziņojumus var nosūtīt arī Spēļu pakalpojumā.

2.4. KONFIDENCIALITĀTE

Operators apstrādā visus personas datus saskaņā ar piemērojamajām tiesību normām un regulām. Operators var izpaust personas datus tikai saskaņā ar Privātuma politiku un vienīgi personām, kas ir autorizētas personas datu apstrādei un ir apņēmušās ievērot konfidencialitāti, vai uz kurām attiecas atbilstošas ar likumu noteiktas konfidencialitātes prasības.

2.5. PIESLĒGŠANĀS DATI

Spēļu klients izvēlas savus pieslēgšanās datus (turpmāk tekstā – “Pieslēgšanās dati”). Pieslēgšanās dati stājas spēkā, tiklīdz Spēļu klients ir piekritis Līgumam un pabeidzis reģistrāciju.

Spēļu klients piekrīt uzglabāt Pieslēgšanās datus trešajām pusēm nepieejamā veidā. Ja Spēļu klientam rodas aizdomas par to, ka trešā puse ir uzzinājusi Pieslēgšanās datus, Spēļu klients nekavējoties par to informē Operatoru.

Šādā gadījumā Operators patur tiesības īslaicīgi iesaldēt Spēļu kontu piesardzības pasākumu ietvaros. Operators nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies no tā, ka trešā puse ir uzzinājusi Pieslēgšanās datus.

Ja Operators izlemj noraidīt reģistrāciju, Pieslēgšanās dati tiek anulēti.

3. SPĒĻU KONTS

3.1. SPĒĻU KONTA IZMANTOŠANA

Operators katram reģistrētam Spēļu klientam atver personīgu Spēļu kontu. Spēļu konts ir paredzēts Spēļu klienta spēļu izdevumu/likmju pārvaldīšanai, laimestu izmaksai un atmaksāšanai, kā arī potenciālas apkalpošanas maksas iekasēšanai. Spēļu kontu drīkst izmantot tikai, lai piedalītos Spēļu pakalpojumā. Operators patur tiesības jebkurā laikā ierobežot maksājumus Spēļu kontā drošības iemeslu dēļ, lai novērstu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma finansēšanu u.tml.

Spēļu klients pats personīgi ir reģistrētā kredītiestādes konta un citu piemērojamo apmaksas veidu turētājs, un katrs noteiktais kredītiestādes konts/apmaksas veids drīkst būt reģistrēts tikai saistībā ar vienu Spēļu kontu.

Spēļu konts paredzēts tikai Spēļu klienta personīgai lietošanai, un konta maksājumus drīkst veikt tikai Spēļu klienta labā. Spēļu klients nekādā gadījumā nedrīkst ļaut trešajai pusei piekļūt Spēļu pakalpojumiem, izmantojot Spēļu klienta Spēļu kontu. Spēļu klienti ir atbildīgi par visām darbībām savos Spēļu kontos. Spēļu konti ir paredzēti tikai privātai lietošanai. Operators patur tiesības iekasēt maksu no Spēļu klienta, ja spēļu konts tiek izmantots citiem mērķiem vai ja rodas aizdomas par spēļu konta izmantošanu ar azartspēlēm nesaistītiem mērķiem, piemēram, ja iemaksām nekavējoties seko naudas izņemšana, vai citiem mērķiem. Par aizdomīgu rīcību tiks ziņots attiecīgām valsts iestādēm.

Operatora nodrošinātajā Spēļu pakalpojumā Spēļu klients drīkst atvērt tikai vienu Spēļu kontu. Spēļu konta valūta ir eiro (EUR). 

3.2. IZDEVUMI

Spēļu klients ir atbildīgs par visiem izdevumiem, ko banka var potenciāli iekasēt par maksājumiem saistībā ar Operatora bankas kontu – gan par maksājumiem klātienē bankā, gan par pārskaitījumu no viena Operatora konta uz citu kontu vai pārskaitījumu starp citiem maksājumu pakalpojumu nodrošinātājiem un Spēļu klientu. Spēļu klients dod savu piekrišanu tiešai transakcijas un ar to saistītai apkalpošanas maksas atskaitīšanai no sava Spēļu konta. Ja transakcijas maksa pārsniedz naudas apmēru, kas iemaksāta Spēļu kontā, tad iemaksātā nauda netiks izmaksāta Spēļu klientam.

3.3. KĀ OPERATORS VEIC KLIENTU LĪDZEKĻU APSTRĀDI UN GRĀMATVEDĪBU

Par Spēļu klienta iemaksātajiem līdzekļiem ir jākārto grāmatvedība. Operators glabā klienta līdzekļus atsevišķi no saviem līdzekļiem, un klienta līdzekļi tiek glabāti bankas kontā. Spēļu klients dod savu atļauju tam, ka Operators glabā iemaksātos līdzekļus kopā ar citu Spēļu klientu iemaksātajiem līdzekļiem, un to izšķiršana tiek veikta tikai Operatora elektroniskajā Spēļu kontu grāmatvedībā.

3.4. PROCENTU MAKSĀJUMI NO SPĒĻU KLIENTA LĪDZEKĻIEM

Operators nemaksā procentus par līdzekļiem, ko Spēļu klients iemaksājis Operatora bankas kontā. Operators nemaksā procentus par līdzekļiem, kas iemaksāti Spēļu kontā.

3.5. SPĒĻU KLIENTA TIESĪBAS IZMANTOT LĪDZEKĻUS SPĒĻU KONTĀ

Spēļu konta līdzekļus var izmantot spēlēm Spēļu pakalpojuma darba laikā, ja vien spēļu konts nav iesaldēts, slēgts un ja tam nav piemēroti cita veida ierobežojumi. Pēc Spēļu klienta pieprasījuma Operators pārskaita visus Spēļu klienta Spēļu konta līdzekļus vai to daļu uz bankas kontu vai citu piemērojamu maksājuma veidu, ko Spēļu klients kā pēdējo reģistrējis pie Operatora, atskaitot iespējamās apkalpošanas izmaksas, un paturot spēkā iespēju veikt citus iespējamos atskaitījumus.

Spēļu konta iemaksas un izmaksas drīkst veikt tikai no/uz Spēļu klienta bankas kontu vai ar citu piemērojamu maksājuma veidu, kas pieder Spēļu klientam, un saskaņā ar iemaksu un izmaksu noteikumiem, kas laiku pa laikam var mainīties. Izmaksa tiks veikta tikai uz to bankas kontu, no kura iepriekš ir saņemta iemaksa par likmju izdarīšanu.

Spēļu klientam nav tiesību uz līdzekļiem vai citām tiesībām, labumiem un/vai laimestiem, kas iegūti krāpnieciskas vai noziedzīgas darbības rezultātā, pārkāpjot spēļu noteikumus vai šī Līguma noteikumus un nosacījumus, vai izmantojot spēļu sistēmas manipulācijas vai citus neatļautus paņēmienus. Operators patur tiesības ierobežot Spēļu klienta piekļuvi Spēļu pakalpojumam un/vai tiesības aizturēt jebkādus līdzekļus Spēļu kontā uz Operatora noteiktu laika periodu, ja Operatoram ir aizdomas vai tas var pierādīt, ka Spēļu klients ir pārkāpis spēļu noteikumus un/vai šī Līguma noteikumus un nosacījumus, vai arī citu drošības iemeslu dēļ.

Operators patur tiesības pirms pārskaitījuma veikšanas jebkurā brīdī pārbaudīt un apstiprināt Spēļu klienta identitāti, līdzekļu izcelsmi, kā arī tiesības uz naudas līdzekļiem.

Šādas pārbaudes rezultātā Operatoram ir tiesības aizturēt līdzekļus Spēļu kontā, un tas nav atbildīgs par jebkādiem izmaksu aizkavējumiem vai citiem aizkavējumiem, kas radušies šo pārbaužu dēļ. Aizdomīgas rīcības gadījumā pārbaude un apstiprināšana var aizņemt līdz sešiem (6) mēnešiem. Šo laika periodu var ietekmēt piemērojamais likums. Laikā, kamēr process tiek pabeigts, pieprasītie līdzekļi tiek uzglabāti Spēļu klienta Spēļu kontā kā iesaldēti līdzekļi.

3.6. IEĶĪLĀŠANAS UN VALŪTAS SPEKULĀCIJU AIZLIEGUMS

Līdzekļus Spēļu kontā aizliegts ieķīlāt. Spēļu kontu aizliegts izmantot valūtas spekulācijai. Operators patur tiesības vajadzības gadījumā atmaksāt līdzekļus, ko Spēļu klients iemaksājis Spēļu kontā saskaņā ar valūtas maiņas kursu, kas bijis spēkā iemaksas laikā.

3.7. SPĒĻU KLIENTA IESPĒJA IESALDĒT SPĒĻU KATEGORIJAS

Spēļu klients var iesaldēt spēļu kategorijas uz paša izvēlētu, noteiktu laika periodu, izmantojot rīku, kas ļauj Spēļu klientam izvēlēties, kuras kategorijas vēlas iesaldēt un uz cik ilgu laika periodu iesaldēšana darbosies.

3.8. SPĒĻU KLIENTA IESPĒJA BLOĶĒT SAVU SPĒĻU KONTU

Spēļu klients var informēt Operatoru par vēlmi bloķēt savu Spēļu kontu. Spēļu konta bloķēšana nozīmē, ka Spēļu klients vēlas liegt sev iespēju spēlēt.  

Operators bloķēs Spēļu kontu pēc Spēļu klienta lūguma, un Operators apstiprinās e-pastā Spēļu klientam, ka bloķēšana ir izpildīta.

Saņemot no Spēļu klienta lūgumu bloķēt Spēļu kontu, Operators patur tiesības vienlaikus bloķēt arī citus Spēļu klienta spēļu kontus, kas atvērti citās Paf grupā ietilpstošajās vietnēs.

3.9. TRANSAKCIJU PĀRVALDĪBA

Operators neizsniedz nekādus spēlēšanas apliecinājumus vai čekus par individuālām Spēļu konta transakcijām. Transakcijas tiek elektroniski uzskaitītas Spēļu pakalpojumā. Spēļu klients pastāvīgi pārbauda Spēļu konta atbilstību Spēļu klienta veiktajām darbībām.

3.10. SŪDZĪBAS UN TO DERĪGUMA TERMIŅI

Sūdzības par Operatora darbu (piemēram, savlaicīgi neizmaksātiem laimestiem) ir jāiesniedz rakstiski 30 (trīsdesmit) dienu laikā no darbības/bezdarbības dienas. Ja Operators nav saņēmis sūdzību noteiktajā laikā, Spēļu klients zaudē savas tiesības izteikt sūdzību.

Spēļu klients nekavējoties informē Operatoru, ja pamana, ka Operatora vai Spēļu klienta piemērotie Spēļu konta ierobežojumi nav īstenoti vai konta slēgšana vai bloķēšana nav izdevusies. Operators nekādā gadījumā nav atbildīgs par likmēm, ko Spēļu klients ir veicis pēc konta slēgšanas, bloķēšanas vai Spēļu klienta piemērotajiem konta ierobežojumiem. Spēļu klients patstāvīgi pieņem lēmumu kļūt par klientu un līdz ar to uzņemas atbildību par Spēļu pakalpojuma izmantošanu.

3.11. TREŠO PUŠU NODROŠINĀTIE ĀRĒJIE TĪKLI

Spēļu klientam ir iespēja spēlēt arī Operatora nolīgtu apakšuzņēmēju nodrošinātos ārējos tīklos, piemēram, sporta likmes un noteiktas kazino spēles. Bez šajā Līgumā iekļautajiem noteikumiem un nosacījumiem uz šo ārējo tīklu lietošanu attiecas papildu noteikumi un nosacījumi. Spēļu klientiem ieteicams iepazīties ar šiem noteikumiem un nosacījumiem pirms ārējo tīklu izmantošanas.

4. SPĒLĒŠANAS IEROBEŽOJUMI

4.1. VISPĀRĪGI

Papildu šī Līguma noteikumiem un nosacījumiem Spēļu klients apņemas vienmēr ievērot visām Spēļu pakalpojuma piedāvātajām spēlēm piemērojamos spēļu noteikumus. Jebkurš spēļu noteikumu vai šī Līguma noteikumu un nosacījumu pārkāpums automātiski nozīmē to, ka Spēļu aktivitāte tiek anulēta un Spēļu klients zaudē tiesības uz jebkādiem laimestiem no šādām anulētām spēlēm. Operators patur tiesības jebkurā brīdī, kamēr ir spēkā darījumu attiecības ar klientu, pasludināt spēles par nederīgām, ja Spēļu klients ir pārkāpis šī Līguma noteikumus un nosacījumus vai spēļu noteikumus.

Ja Spēļu klients pamana kļūdu vai kādu citu sistēmas kļūmi, tad Spēļu klientam ir nekavējoties jāatslēdzas no Spēļu pakalpojuma. Spēļu klients nedrīkst izmantot Spēļu sistēmas kļūdas vai kļūmes peļņas gūšanai. Spēļu klientam nav tiesību uz naudas līdzekļiem, kas iegūti kļūdas vai kļūmes, vai tehniskas problēmas rezultātā. Spēļu klients nekavējoties informē Operatoru, ja ir pamanījis kļūdu, aizliegtu rīcību vai jebkādu citu kļūmi saistībā ar Spēļu pakalpojumu.

4.2. NEDERĪGAS SPĒLES UN AIZLIEGTA UZVEDĪBA

Operators patur tiesības pilnībā vai daļēji pasludināt Spēļu klienta Spēļu aktivitāti par nederīgu, ja tiek noskaidrots, ka, piemēram:

  • spēļu aktivitāte tikusi piedāvāta, pieprasīta vai pieņemta, balstoties uz kļūmi, un/vai

  • Spēļu klients vai trešās puses kopā ar Spēļu klientu plāno pārkāpt Līgumu vai to pārkāpa, un/vai

  • Spēļu klientam nav ļauts piedalīties Spēļu aktivitātēs, kurās Spēļu klients vai cita puse kopā ar Spēļu klientu var tieši vai netieši ietekmēt galarezultātu, un/vai

  • Spēļu aktivitātes iznākumu tieši vai netieši ietekmējušas noziedzīgas darbības.

Spēļu klientam personīgi jāveic visas darbības saistībā ar Spēļu kontu, un visiem maksājumiem kontā jābūt veiktiem tikai Spēļu klienta labā. Trešajām pusēm nav atļauta piekļuve Spēļu pakalpojumam, izmantojot Spēļu klienta Spēļu kontu.

Tālāk minētā rīcība ir stingri aizliegta attiecībā uz Spēļu pakalpojumu:

  • ārējo spēļu palīdzības programmu (EPA programmu) izmantošana vai izmantošanas mēģinājums, piemēram, aizliegts izmantot uz programmām balstītus palīglīdzekļus vai citādi balstītas datubāzes un profilus, piemēram, tīmekļa vietnes un abonēšanas pakalpojumus, kas veidoti ar mērķi piešķirt Spēļu klientam negodīgas priekšrocības. Par negodīgu priekšrocību tiek uzskatīta situācija, kurā Spēļu klientam ir piekļuve, vai tas izmanto informāciju par citiem Spēļu klientiem, ko Spēļu klients nav novērojis savā Spēļu pakalpojuma izmantošanas laikā;

  • mākslīgā intelekta lietošana vai lietošanas mēģinājums, vai programmatūras izmantošana, kas spēlē Spēļu klienta vietā, vai sniedz Spēļu klientam norādījumus, kā spēlēt, piem., t.s. “robotu” lietošana vai lietošanas mēģinājums;

  • slepena noruna vai tās mēģinājums, apmainoties ar informāciju par paslēptajām kārtīm, vai citā veidā, neatkarīgi no šāda mēģinājuma iznākuma. Operators patur tiesības neļaut izdarīt likmes un/vai liegt Spēļu klientam spēlēt konkrētajā spēlē vai turnīrā, kā arī ir tiesīgs neļaut diviem vai vairākiem Spēļu klientiem spēlēt vienā spēlē vai turnīrā, kā arī piemērot citus ierobežojošus pasākumus nepieciešamības gadījumā;

  • jebkāds mēģinājums izmainīt, modificēt, sabojāt, veikt sistēmas apmuļķošanu vai citā veidā mēģināt noteikt, kā programma ir uzbūvēta; un/vai

  • jebkādas citas Operatora izpratnē krāpnieciskas darbības vai to mēģinājums neatkarīgi no šāda mēģinājuma iznākuma, tai skaitā nelegāla, negodīga un neatbilstoša rīcība Spēļu pakalpojuma izmantošanas laikā un citas neatļautas darbības. Papildus jau minētajām darbībām aizliegta ir arī cita veida spēļu manipulācija vai nelegālu maksājumu, t.sk. zagta konta vai kredītkaršu, lietošana, nelegāli iegūtu kredītu, aizdevumu saņemšana vai nelegāli iegūtu līdzekļu legalizēšana un citas aizliegtas darbības.

Operators patur tiesības patstāvīgi vai ar trešās puses palīdzību īstenot attiecīgu pasākumus, lai atklātu un/vai novērstu slepenas norunas, aizliegtu EPA programmu, robotu lietošanu un cita veida krāpniecisku vai prettiesisku rīcību.

Spēļu klients vai jebkura cita persona, kas plāno reģistrēties Spēļu pakalpojumam, vienmēr uzņemas atbildību par to, ka reģistrēšanās Spēļu pakalpojumā un tā lietošana ir legāla valstī vai reģionā, kurā Spēļu klients atrodas.

4.3. REĢIONĀLIE IEROBEŽOJUMI

Operators drīkst atvērt spēļu kontus un pieņemt maksājumus tikai no personām ar Latvijas personas kodu. Operatoram savstarpējos norēķinos ar Spēļu klientu atļauts izmantot tikai tās kredītiestādes vai maksājumu iestādes, ar ko Operators veic maksājumu sadarbību. 

4.4. NELEGĀLA RĪCĪBA

Operators ievēro nulles tolerances politiku attiecībā pret jebkādu nelegālu rīcību, un gadījumā, ja ir notikušas nelegālas darbības vai ir pamatotas aizdomas par tām, Operators var nekavējoties izbeigt darījumu attiecības ar Spēļu klientu un slēgt Spēļu kontu, kā arī sadarboties ar valsts iestādēm, ja pastāv iemesls tā rīkoties.

5. DARBA LAIKS

Spēļu pakalpojums ir atvērts spēlēšanai Operatora noteiktā laikā. Darba laiks tiek paziņots Spēļu pakalpojumā. Iepriekš minētais attiecas arī uz Operatora klientu apkalpošanas dienestu un citām biroja funkcijām.

6. LAIMESTI UN LAIMESTU IZMAKSA

Laimesti, kā arī potenciāla spēļu izmaksu/likmju atmaksa automātiski tiek ieskaitīta klienta Spēļu kontā. Pēc Spēļu klienta pieprasījuma spēļu kontā esošie līdzekļi var tikt pārskaitīti uz to pašu kredītiestādes kontu, no kura tika pārskaitīti likmju izdarīšanai paredzētie līdzekļi.

Laimesti tiek izmaksāti Spēļu kontā ne vēlāk kā Azartspēļu un izložu likuma 36. panta trešajā daļā noteiktajā termiņā pēc tam, kad Operators saņēmis pieprasījumu no Spēļu klienta.

Operators var pagarināt šo termiņu īpašu apstākļu gadījumā, ja tas saistīts ar aizdomām par krāpniecisku uzvedību vai nelegāli iegūtu līdzekļu legalizēšanu un/vai terorisma finansēšanu.

Laimestus nav iespējams apmainīt pret citām balvām. Spēļu klients ir pilnībā atbildīgs par jebkādiem nodokļiem un nodevām, kas var rasties saistībā ar laimestu. Ja saskaņā ar likumu azartspēļu laimests ir apliekams ar nodokļiem, Operators piemēros attiecīgo likumu un ieturēs nodokli izmaksas brīdī un ieskaitīs to valsts budžetā.

Saskaņā ar likuma “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” 9.panta pirmās daļas 5.punktu, ar iedzīvotāju ienākuma nodokli tiek aplikti izložu un azartspēļu laimesti, ja laimesta (tā vērtības) apmērs (to kopsumma) taksācijas gada laikā pārsniedz 3000 eiro.

Operators nekādā veidā nav atbildīgs par jebkādām sekām, kas izriet no Spēļu klienta laimesta pārskaitīšanas vai citām darbībām, kas tiek veiktas saistībā ar laimestu.

Spēļu klientiem, kam nepieciešama informācija par nodokļu vai juridiskiem jautājumiem, ieteicams sazināties ar kompetentām personām vai atbildīgajām valsts iestādēm Latvijā.

7. ČATA PAKALPOJUMS

7.1. VISPĀRĪGI

Operators vai tā apakšuzņēmēji piedāvā reāllaika ziņojumapmaiņas pakalpojumu (turpmāk tekstā – “Čata pakalpojums”). Uz Spēļu klientiem, kas izmanto Čata pakalpojumu, attiecas tālāk norādītais:

Čata pakalpojumu drīkst izmantot tikai, lai nosūtītu ziņojumus un materiālus, kas ir piemēroti, atļauti un saskaņā ar Latvijas un starptautiskajiem tiesību aktiem, labo praksi un kas citā veidā ir atbilstoši arī Spēļu pakalpojuma mērķim. To, kas atbilst šiem kritērijiem, nosaka tikai Operators.

Operators nepiekrīt un neiebilst neviena Spēļu klienta viedoklim, bet var iebilst pret veidu, kādā viedoklis tiek izpausts.

7.2. SATURS UN UZVEDĪBA

Spēļu klients ir pilnībā atbildīgs par Čata pakalpojuma lietošanu un par saziņu un citu aktivitāti, ko Spēļu klients veic Čata pakalpojuma ietvaros, tostarp par jebkuru Spēļu klienta radīto saturu.

“Saturs” šajā kontekstā nozīmē saziņu, dokumentus un visa veida citus materiālus Čata pakalpojumā. Operators iepriekš nepārbauda Saturu, kas pieejams Čata pakalpojumā, un Operators neuzņemas atbildību par Saturu, ko Spēļu klienti piedāvā Čata pakalpojumā.

Operators vai tā apakšuzņēmēji patur tiesības jebkurā laikā un bez paskaidrojumiem izņemt Saturu, kas operatoram vai tā apakšuzņēmējam ir nepieņemams. Operators un/vai tā apakšuzņēmēji neuzņemas atbildību par nespēju izņemt Saturu vai aizkavētu Satura izņemšanu.

Spēļu klienta rīcībai jāatbilst vispārpieņemtiem uzvedības noteikumiem. Tālāk norādītās darbības tiek uzskatītas par lietošanas noteikumu pārkāpumu:

  • aizliegta, nelegāla, kaitīga, aizskaroša, rasistiska un naidu kurinoša vai citādā veidā nepieņemama Satura publicēšana, pārsūtīšana vai izplatīšanas atvieglošana;

  • jebkādu nelegālu darbību, šī Līguma vai spēļu noteikumu pārkāpšanas (t.sk. krāpšanās) veicināšana vai rosināšana;

  • aizskārums, draudi, apkaunošana vai citu nevēlamu darbību vēršana pret citu Spēļu klientu vai čata sarunas vadītāju, vai čata plūsmas traucēšana, lietojot vulgāru vai aizskaroša valodu, izmantojot nepareizu tehnisko pielietojumu, rakstot pārlieku daudz teksta ar lielajiem burtiem, vairākkārt publicējot vienu un to pašu tekstu u.tml.;

  • mēģinājumi iegūt paroli, citu konta informāciju vai citu privātu informāciju no Spēļu klienta. Operatora darbinieki NEKAD nejautās Spēļu klientiem paroles vai citu privātu informāciju;

  • ziņu publicēšana ar personīgo saziņu nesaistītiem nolūkiem, vīrusu saturoša Satura publicēšana, reklāmas materiālu pārsūtīšana vai Operatora Čata pakalpojuma izmantošana komerciāliem nolūkiem;

  • uzdošanās par citu personu, izlikšanās par Operatora darbinieku, pārstāvi vai kādu no Operatora partneriem vai saistītajiem uzņēmumiem;

  • cita pēc Operatora ieskatiem nepieņemama rīcība, piemēram, nepatiesi drošības ziņojumi.

7.3. DROŠĪBA

Tā kā Čata pakalpojums ir reāllaika pakalpojums, Operators nekādā veidā neapstiprina un iepriekš nepārbauda nekādu Saturu, ko Spēļu klienti pārsūta Čata pakalpojumā. Tādēļ Spēļu klientiem jāievēro Čata pakalpojumā ietvertie drošības riski, ko rada saziņa ar citiem Spēļu klientiem. Sensitīvu informāciju, piemēram, personas kodu, var atklāt tikai sazinoties ar Operatora Palīdzības dienestu, lai verificētu Spēļu klientu.

Operatora pārstāvji var uzraudzīt Spēļu klientu saziņu.

7.4. LIETOŠANAS NOTEIKUMU PĀRKĀPUMS

Ja Spēļu klients pārkāpj Satura vai uzvedības noteikumus, Operators var brīdināt Spēļu klientu par pārkāpumu vai izvēlēties iesaldēt Čata pakalpojumu, vai nekavējoties slēgt Spēļu klienta Spēļu kontu bez iepriekšēja brīdinājuma.

7.5. NELEGĀLA RĪCĪBA

Operatora politika nepieļauj nekādu nelegālu darbību, un, ja tāda notikusi vai ir pamatotas aizdomas par to, Operators var nekavējoties izbeigt darījumu attiecības ar Spēļu klientu un slēgt Spēļu kontu. Operators sadarbosies ar tiesībsargājošajām iestādēm, ja būs iemesls tā rīkoties.

8. GARANTIJAS

Spēļu klients, neierobežojot savas likumiskās tiesības, apzinās un piekrīt tālāk minētajam:

A. Spēļu klients izmanto Spēļu pakalpojumu uz savu risku un atbildību. Spēļu pakalpojums tiek nodrošināts “tāds, kāds tas ir” – bez jebkāda veida tiešām vai netiešām garantijām.

B. Spēļu klients uzņemas atbildību un risku par visām darbībām Spēļu pakalpojumā.

C. Operatora sistēmā/tīklā var rasties noteikti aizkavējumi. Operators patur tiesības noteikt katras Spēļu pakalpojuma Spēļu aktivitātes rezultātu. Reģistrējot sevi kā Spēļu klientu un izmantojot Spēļu pakalpojumu, Spēļu klientam šādi Operatora lēmumi ir saistoši.

D. Cita starpā Operators negarantē:

  1. ka Spēļu pakalpojums atbildīs Spēļu klienta gaidītajam;

  2. ka Spēļu pakalpojums būs pieejams bez pārtraukumiem, laicīgi un bez kļūmēm;

  3. ka Spēļu pakalpojumā iegūtie vienmēr rezultāti būs pareizi un uzticami;

  4. ka produktu, pakalpojumu, informācijas un citu materiālu, ko Spēļu klients iegūst Spēļu pakalpojumā, kvalitāte atbildīs Spēļu klienta gaidītajam.

E. Vienīgi Spēļu klients ir atbildīgs par savas datu sistēmas bojājumiem vai datu zudumu, kas radies no satura lejupielādes Spēļu pakalpojumā.

F. Nekāda Spēļu pakalpojumā vai no Operatora iegūta rakstveida vai mutvārdu konsultācija vai informācija nevar kalpot par garantiju, ja tāda nav īpaši noteikta šajos noteikumos un nosacījumos.

9. ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMI

Spēļu klients skaidri atzīst un piekrīt, ka Operators nekādā gadījumā nav atbildīgs par tiešiem vai netiešiem bojājumiem, piemēram, kavējumiem, zaudējumiem no neizmantotām Spēļu pakalpojuma iespējām, peļņas, reputācijas, datu licenču zaudējumiem vai citiem finansiāliem zaudējumiem, kas izriet no:

  1. Spēļu pakalpojuma lietošanas vai nespējas izmantot Spēļu pakalpojumu;

  2. izmaksām, kas radušās, aizvietojot jebkādu produktu vai pakalpojumu, kas balstīts uz jebkādiem caur Spēļu pakalpojumu iegādātiem datiem, informāciju vai pakalpojumu, kā arī izmaksām, kas radušās no Spēļu pakalpojumā saņemtajām ziņām vai veiktajām transakcijām;

  3. trešo pušu prasībām pret Spēļu klientu;

  4. nelikumīgas piekļuves datu pārsūtīšanai vai tās modifikācijas, vai

  5. jebkādiem citiem apstākļiem, kas saistīti ar Spēļu pakalpojumu.

Operators ir atbrīvots no jebkādām kaitējumu atlīdzības prasībām saistībā ar piekļuvi Spēļu pakalpojumam, tā darbību, kvalitāti, iespējamām kļūdām, piemēram, drukas kļūdām, tehniskiem defektiem un citiem ar Spēļu pakalpojumu saistītiem faktoriem, ja vien šāda atlīdzības sniegšana nav noteikta ar likumu.

10. NEPĀRVARAMA VARA

Operators nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas rodas nepārvaramas varas vai citu līdzīgu apstākļu rezultātā, kas tieši vai netieši ietekmē Operatoru un nepamatoti apgrūtina Operatora darbību (force majeure). Nepārvaramas varas gadījumu piemēri ir reāli vai potenciāli streiki, valdības rīcība, valstī pieņemti jauni likumi, karš vai kara draudi, sabotāža, masu nemieri, demonstrācijas, ugunsgrēks, vētra, plūdi, sprādziens, zemestrīce, materiālu vai resursu piegādes ierobežojumi, nespēja iegūt attiecīgas atļaujas, nelaimes gadījums un elektroenerģijas vai telekomunikāciju tīklu defekts.

Nepārvarama vara vai cits notikums, ko Operators nevar ietekmēt, kas kavē vai apgrūtina Spēļu pakalpojuma uzturēšanu, dod Operatoram tiesības apturēt vai ierobežot Spēļu pakalpojumu uz nenoteiktu laiku, līdz situācija mainīsies.

11. SPĒĻU PAKALPOJUMA, SPĒĻU NOTEIKUMU VAI LĪGUMA NOTEIKUMU GROZĪJUMI

Operators patur tiesības izmainīt Spēļu pakalpojumu, kā arī nepieciešamības gadījumā mainīt spēļu noteikumus, par to iepriekš nebrīdinot Spēļu klientu. Informācija par jebkādām izmaiņām tiek publicēta Spēļu pakalpojumā.

Operators patur tiesības jebkurā laikā izmainīt šī Līguma noteikumus. Ja operators ievieš Līguma noteikumu, kas palielina Spēļu klienta atbildību, vai samazina viņa tiesības, kas tieši neizriet no likuma, Spēļu klients tiek par to informēts paziņojumā, kas tiek publicēts Spēļu pakalpojumā, vai paziņojumā, kas tiek nosūtīts uz Spēļu klienta konta ziņojumu iesūtni Spēļu pakalpojumā vai uz e-pastu adresi, ko klients kā pēdējo reģistrējis pie Operatora.

Ja Spēļu klients nepiekrīt jaunajam Līguma noteikumam, Spēļu klients iesniedz rakstveida paziņojumu par Līguma izbeigšanu, pirms jaunais Līguma noteikums stājas spēkā. Pretējā gadījumā jaunais noteikums ir Spēļu klientam saistošs.

12. SPĒĻU KLIENTA TIESĪBAS IZBEIGT DARĪJUMU ATTIECĪBAS

Spēļu klients var izbeigt darījumu attiecības ar Operatoru, iesniedzot rakstveida paziņojumu par Līguma izbeigšanu. Pirms darījuma attiecību izbeigšanas, Operators sagaida visu uzsākto pārbaužu rezultātus. Ja, izbeidzot darījumu attiecības, Spēļu kontā ir līdzekļi, uz kuriem Spēļu klientam ir tiesības, Operators pēc Spēļu klienta pieprasījuma pārskaita līdzekļus uz kredītiestādes kontu. Ja Spēļu klients nesazinās ar Operatoru trīs (3) gadu laikā pēc darījuma attiecību ar Klientu izbeigšanas, Spēļu klients zaudē savas tiesības uz līdzekļiem, kas ir Spēļu kontā, un līdzekļi kļūst par Operatora īpašumu.

13. OPERATORA TIESĪBAS PIEMĒROT SPĒĻU KONTA IEROBEŽOJUMUS, SLĒGT SPĒĻU KONTU VAI IZBEIGT DARĪJUMU ATTIECĪBAS AR KLIENTU

Operators patur tiesības nekavējoties un bez iepriekšēja brīdinājuma noteikt ierobežojumus spēļu kontam, bloķēt spēļu kontu un/vai izbeigt darījuma attiecības ar klientu šādos gadījumos vai citos, ja Operators to uzskata par nepieciešamu:

  • Spēļu klients ir pārkāpis Līgumu vai spēļu noteikumus;

  • pēc Operatora rīcībā esošās informācijas Spēļu klientam ir pakalpojuma izmantošanai nepiemērots vai aizliegts aprīkojums;

  • Spēļu kontā nav pietiekami daudz līdzekļu, lai segtu ar to saistītās norunātās pakalpojuma maksas;

  • Operatoram ir iemesls apstrīdēt Spēļu klienta tiesības izmantot Spēļu kontu;

  • Operatoram ir pamatotas aizdomas par noziegumu, ļaunprātīgu spēļu konta izmantošanu, krāpšanu vai tās mēģinājumu saistībā ar Spēļu pakalpojuma izmantošanu;

  • Spēļu klients ir sasniedzis sevis noteiktos limitus vai Operatora uzstādītos obligātos zaudējumu limitus, kas ir piemērojami jebkurā brīdī;

  • 23 mēnešu laikā nav fiksēta pieslēgšanās spēļu kontam;

  • Operatoram ir pienākums attiecīgi rīkoties saskaņā ar tiesību aktiem vai uzraugošo iestāžu norādījumiem;

  • un/vai Operators to uzskata par nepieciešamu, piemēram, drošības vai atbildīgas spēles apsvērumu dēļ, kā arī lai aizsargātu Operatora reputāciju.

Operators patur tiesības noņemt visas neizlemtās likmes, ja tas saistīts ar konta slēgšanu kāda no iepriekš uzskaitītajiem iemesliem dēļ. 

Spēļu konta iesaldēšana var attiekties gan uz visu spēļu pakalpojumu, gan tikai uz atsevišķām spēlēm, spēļu kategorijām vai pakalpojumiem.

Operators patur tiesības jebkura no uzskaitīto iemeslu vai cita Opatora ieskatā pamatota iemesla dēļ liegt personai tiesības atvērt spēļu kontu un/vai noteikt iemaksu un/vai zaudējumu limitu, kas var atšķirties no Spēļu klienta norādītā.

Iepriekš uzskaitītie iemesli var būt par pamatu Spēļu konta atvēršanas, kā arī pašu pakalpojumu ierobežojumiem jebkurā no Paf grupas uzņēmumu piedāvātajiem Spēļu pakalpojumiem.

Operators patur tiesības piemērot Spēļu pakalpojumā noteiktos zaudējuma limitus summāri visiem spēļu kontiem, kas Spēļu klientam var būt atvērti spēļu pakalpojumos visas Paf grupas ietvaros.

Operatoram ir tiesības paturēt Spēļu kontā esošos naudas līdzekļus un/vai atgūt līdzekļus, kas iegūti, krāpjoties vai citādi pārkāpjot spēļu noteikumus vai šī Līguma Lietošanas noteikumus un nosacījumus, noziedzīgas rīcības rezultātā, manipulējot ar Spēļu pakalpojumu vai jebkurā citā nepiemērotā veidā, kā arī šādas rīcības mēģinājumā vai ja par to radušās pamatotas aizdomas.

Pēc darījuma attiecību pārtraukšanas ar Spēļu klientu, Operators ietur no Spēļu konta visas nesamaksātās administrēšanas maksas. Ja Spēļu kontā ir naudas līdzekļi, uz kuriem Spēļu klientam ir tiesības, Operators pēc Spēļu klienta pieprasījuma pārskaita naudas līdzekļus uz spēlētāja bankas kontu, ko Spēlētājs ir reģistrējis pie Operatora, ciktāl Operators var nodrošināt attiecīgu maksājuma veidu. Operators patur tiesības pieprasīt, lai Spēļu klients pierāda savu identitāti un/vai veic citas šim nolūkam nepieciešamās darbības.

Ja Spēļu klients nesazinās ar Operatoru 3 (trīs) gadu laikā no spēļu konta slēgšanas brīža, Spēļu klients zaudē tiesības uz spēļu kontā atlikušajiem līdzekļiem.

Naudas līdzekļi, kas iegūti neatļautas spēlēšanas rezultātā vai jebkura cita Līguma pārkāpuma rezultātā, netiks izmaksāti; Spēļu klients zaudējis uz tiem tiesības saskaņā ar 3.5. sadaļu.

Spēļu klients, kura Spēļu konts ir bloķēts vai darījuma attiecības ar kuru ir izbeigtas iepriekš minēto iemeslu dēļ, vai ja Operators to uzskata par nepieciešamu citu pamatotu iemeslu dēļ, nav tiesīgs piedalīties Operatora rīkotajos fiziskajos spēļu turnīros vai citos Operatora rīkotajos pasākumos.

14. INTELEKTUĀLĀ ĪPAŠUMA TIESĪBAS

Operatora Spēļu pakalpojumu saturu kā intelektuālu un rūpniecisku īpašumu aizsargā piemērojami normatīvie akti un starptautiskie autortiesību akti un līgumi. Jebkura Operatora Spēļu pakalpojuma materiālu, tai skaitā, bet ne tikai tekstu, fotogrāfiju, filmu, mūzikas un datorprogrammu visa veida pavairošana vai izplatīšana ir stingri aizliegta, ja vien nav skaidri norādīts citādi. Operators patur visas tiesības, kas šeit nav īpaši norādītas.

Operatora tirdzniecības nosaukums un zīmols, un visas saistītās preču zīmes, produktu un/vai pakalpojumu nosaukumi un Spēļu pakalpojumam izmantotie saukļi ir Operatora īpašums, un to nedrīkst izmantot nekādā veidā bez iepriekšējas Operatora rakstveida piekrišanas. Spēļu klienta Spēļu pakalpojuma izmantošana nav interpretējama kā licenču piešķiršana vai tiesības izmantot kādu no preču zīmēm vai nosaukumiem, kas parādās Operatora mājaslapā vai saistībā ar Spēļu pakalpojumu bez iepriekšējas Operatora vai trešās puses rakstveida piekrišanas.

15. LĪGUMA TERMIŅŠ

Šis Līgums ir spēkā līdz turpmākam paziņojumam.

16. PIEMĒROJAMIE LIKUMI UN JURISDIKCIJA

Šis Līgums ir pakļauts Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Ar to saistītās domstarpības tiek risinātas Latvijas Republikas tiesās.